خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران به ایلنا خبر داد:

اختصاص یک ترم اضافه سنوات به دانشجویان/ رشته‌های مهندسی و علوم پایه در اولویت

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۶۲۴

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: اختصاص اضافه سنوات به دانشجویانی که در رشته های خاص تحصیل می‌کنند از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ اجرایی می‌شود.

حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص جلسه  اخیر با رییس صندوق رفاه دانشجویان برای پیگیری امور مربوط به دانشجویان این دانشگاه گفت: در این جلسه در خصوص کاهش هزینه‌های خوابگاهی دانشجویان و ثابت ماندن هزینه غذای آن‌ها صبحت‌هایی صورت گرفت. البته در این راستا ما خودمان سعی کردیم، تسهیلاتی را برای دانشجویان به وجود آوریم.

وی افزود: همچنین در دانشگاه تصمیم گرفته شد که برای برخی از دانشجویانی که در رشته‌های خاص تحصیل می‌کنند و مدت زمان تحصیل‌ آنها مدت زمان بیشتری را می‌طلبد، با نظر استاد راهنما و با تایید معاونت دانشجویی دانشگاه یک ترم اضافه سنوات به دانشجو تعلق گیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اختصاص اضافه سنوات به دانشجویان از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ اجرایی می‌شود.

به‌نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که این اضافه سنوات شامل چه رشته‌هایی می‌شود، گفت: رشته‌های مهندسی و علوم پایه در اولویت قرار دارند، اما دانشجویان سایر رشته‌ها نیز می‌توانند؛ درخواست دهند و با توجه به شاخصه‌هایی که برای تایید، در نظر گرفته‌ایم، درخواست‌ها بررسی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز