خبرگزاری کار ایران

رویکرد پلیس در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان "مشگین شهر" استان اردبیل از اشرافیت کامل پلیس به ماموریت چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: پلیس در پیشگیری از حوادث رویکردی فرهنگی دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" کریم نوری" در جلسه هماهنگی ماموریت چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی و در جمع نمایندگان سازمان های امدادی و خدماتی به نقش حساس و اثرگذار نیروی انتظامی در تامین امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت، زمانی پایدار و مستحکم خواهد بود که مردم نیز در تامین آن مشارکت داشته باشند.

وی تجربه تلخ و ناگوار حوادث چهارشنبه آخر سال را دغدغه مهم خانواده ها در آستانه سال جدید دانست و افزود: پلیس با اشرافیت کامل ماموریتی و با اتخاذ تدابیر لازم در ابعاد انتظامی و ترافیکی در این روز ایفای نقش کرده و در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال رویکردی فرهنگی دارد.

فرمانده انتظامی "مشگین شهر" با بر شمردن اقدامات فرهنگی مجموعه انتظامی شهرستان در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نصب بنرهای آموزشی، سخنرانی کارشناسان انتظامی در مدارس ، مساجد و جامعه اصناف، پخش بروشور و سی دی های آموزشی و برگزاری جلسات و نشست های تخصصی با نهادهای اجتماعی و فرهنگی ، دانشگاهیان و سازمان های مردم نهاد از جمله این اقدامات است.

در این جلسه " ابراهیم امامی" فرماندار "مشگین شهر" نیز با قدردانی از اقدامات و تلاش های نیروی انتظامی منطقه در تامین امنیت جامعه و آسایش مردم گفت: در چهارشنبه آخر سال مجاز نیستیم با اعمال هیجانی آرامش شهروندان را برهم بزنیم؛ چرا که ملاک عمل حفظ حقوق شهروندی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز