خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

پیشتاز ابتکارات جدید در نیروی انتظامی باشید

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۲۵

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در ناجا مهم‌ترین اولویت، پیروی از دستورات راهبردی مقام معظم رهبری است، گفت: امیدواریم سردار اشتری با درایتی که دارد، با برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های اجتماعی در عرصه‌های نوین، فعالیت‌های ناجا را پیشرفت بخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشگر سید حسن فیروزآبادی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات سردار احمدی مقدم در زمان حضور در نیروی انتظامی گفت: سردار اشتری نیز فردی متفکر، اهل تدبیر و مقتدر است و روحیه قوی و قدرت مناسبی در فرماندهی و برنامه‌ریزی دارد.

وی گفت: همین روحیه موجب شد که وی مورد لطف رهبری قرار بگیرد. چرا که سردار اشتری اقدامات علمی و اطلاعاتی موفقی را در نیروی انتظامی انجام داده و در یک سال گذشته به عنوان جانشین فرمانده ناجا خوب درخشیده است.

فیروزآبادی افزود: خدمات سردار احمدی‌مقدم نیز برای نظام و کشور پربرکت و حضور وی در بسیج و سپاه و همچنین در فرماندهی نیروی انتظامی بسیار مغتنم بود و ایشان موفق شدند کارهای بزرگی را انجام دهند.

ویافزود: در ناجا مهم‌ترین اولویت، پیروی از دستورات راهبردی مقام معظم رهبری است که امیدواریم سردار اشتری با درایتی که دارد، با برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های اجتماعی در عرصه‌های نوین، فعالیت‌های ناجا را پیشرفت بخشد.

فیروز‌آبادی با توصیه به سردار اشتری، از وی خواست جریان توانمند نیروی انتظامی را ادامه بدهد و انتظارات رهبری را برآورده کرده و همچنین پیشتاز ابتکارات جدید در نیروی انتظامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز