خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

نیروی انتظامی جامعه را از خطا‌ها دور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۳۰

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: این نقش نیروی انتظامی است که جامعه اسلامی را از خطا‌ها دور کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی گفت: این مراسم در حقیقت تودیع و معارفه چهرهای شاخص و شناخته شده‌ای است که در دوران مسئولیتشان به مردم و کشور انجام وظیفه کرده‌اند و الان از یک سنگر به سنگری دیگر می‌روند و مسئولیتشان بیشتر می‌شود.

وی افزود: با نکات مقام معظم رهبری که در حکمشان به آن اشاره کرده‌اند، نیز این مسئولیت سنگین‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به هفت موردی که مقام معظم رهبری در حکم به آن اشاره کرده‌اند، گفت: نیروهای مسلح دیگر آنچنان تماسی با توده‌های مردم ندارند، اما نیروی انتظامی درحقیقت کارکنانی هستند که به عنوان رابط قوه قضاییه علاوه بر توده مردم با افراد ناهنجار نیز سر و کار دارند و در حقیقت نظم عمومی کشور در اختیار آن‌هاست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: یک شهروند وقتی چشمانش را می‌بندد، می‌داند که نیرویی با از جان گذشتگی امنیت او را تامین می‌کند و این احساس امنیت شوخی نیست.

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری در حکمشان سفارش کرده‌اند، نهادهایی که به عنوان بازو با این نیرو همکاری دارند، این همکاری را ادامه دهند. همچنین به وزارت کشور نیز اشاره کرده‌اند که این مسئله تکلیف مضاعفی برای وزیر کشور دارد.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی تاکید کرد: دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز باید با نیروی انتظامی همکاری کنند تا این نیرو با آرامش خاطر به وظایف خود عمل کند.

وی افزود: چهره سرداراشتری برای همه پرسنل شناخته شده است و من نیز اطلاع دارم که وی از خانواده محترم و متدینی است و در خانه‌ای رشد کرده که افتخار نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را دارند که این بالا‌ترین نعمت است.

وی افزود: ما هرچه داریم در سایه امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است و بر همین اساس عنایات آن‌ها شامل حال ما می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همه ما در مقابل مردم مسئولیت داریم، حکومت اسلامی وظیفه دارد که دست مردم را بگیرد واز جهنم نجات دهد و آن‌ها را به بهشت برساند.

وی افزود: اینکه نگاه کنیم و ببینیم، ناهنجاری و خطا وجود دارد و حرف نزنیم، اشتباه است. حکومت اسلامی نمی‌تواند نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشد. نیروی انتظامی در مراکز حضور دارد و این ناهنجاری‌ها را مشاهده می‌کند و این نقش نیروی انتظامی است که جامعه اسلامی را از خطا‌ها دور کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نقش‌های بزرگی دارد، افزود: وقتی یک قاضی می‌خواهد، حکم دهد مستنداتی که نیروی انتظامی به وی ارائه می‌دهد،  دستمایه صدور حکم قاضی است.

وی تاکید کرد: من به عنوان یک مطلع این مسائل را عرض می‌کنم شاید شب و روزی بر حضرت آقا نگذرد که برای شما‌ها دعا نکند، این مسئله خیلی ارزش دارد. بهتر از من می‌دانید تا این اقتدار و این ولایت ادامه داشته باشد و تا زمانی که انسجام و یکپارچگی وجود دارد، آمریکا نمی‌تواند کاری بکند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی تاکید کرد: وقتی سناتورهای آمریکایی اعلام کردند؛ توافقی که بین اوباما و دولتمردان ایران شکل می‌گیرد، دوام چندانی نخواهد داشت. مقام معظم رهبری بر بن‌مایه اصلی آن‌ها دست گذاشتند و حکومت پوشالی آن‌ها را نشان دادند.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: نامه ایشان غوغایی در جهان به پا کرد و در آن نامه بیان کردند؛ شما که اسلام هراسی ایجاد می‌کنید به متن اسلام مراجعه کنید.

وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که رهبری است، ما هیچ غم و غصه‌ای نخواهیم داشت انشاله خداوند روز به روز بر قدرت، اقتدار و نشاط ایشان بیافزاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز