خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۰ میلیون همیار پلیس در طرح نوروزی ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۱۷

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از حضور ۱۰ میلیون همیار پلیس در طرح نوروزی ۹۴ خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار «موسی امیری» در رزمایش آماده باش همیاران پلیس، اظهار داشت: این مراسم به صورت نمادین برگزار می‌شود تا بیانگر آماده باش ۱۰میلیون همیار پلیس در سطح کشور برای اجرای طرح نوروزی باشد.

وی از همیاران پلیس خواست در هنگام سفر مراقب باشند تا قوانین و مقررات به درستی اجرا شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه همیاران پلیس در طرح نوروزی ۹۴ دو ماموریت ویژه دارند، تاکید کرد: همیاران پلیس امسال باید مراقب استفاده نکردن پدر و مادر از تلفن همراه هنگام رانندگی باشند؛ استفاده از تلفن همراه و ارسال پیامک تمرکز را از بین برده و موجب اخلال در رانندگی می‌شود.

امیری، کنترل استفاده تمامی سرنشینان به ویژه سرنشینان عقب از کمربند را دومین ماموریت همیاران پلیس عنوان کرد و افزود: همیاران پلیس باید با تذکر، توصیه و مراقبت از بروز تخلفات جلوگیری کنند.

وی، «گذشت، احتیاط و سلامت سفر» شعار امسال طرح نوروزی پلیس راهور عنوان کرد.

این گزارش حاکی است، دکتر «کفاش» معاون پرورشی وزیر آموزش و پروش در رزمایش آماده باش همیاران پلیس، اظهار داشت: با توسعه طرح همیاران پلیس با مشارکت پلیس راهور و وزارت آموزش و پرورش شاهد نتایج خوبی در حوزه تصادفات هستیم؛ حرکت‌های مشورتی بستر خوبی برای فعالیت‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی همیاران پلیس در سایه سند تحول بنیادین آموزش و پروش قرار دارد؛ به دنبال گسترش مشارکت دانش آموزان در امور اجتماعی هستیم.

بنابرگزارش پایگاه خبری پلیس کفاش با بیان اینکه آموزش نسل جدید می‌تواند در آینده در رعایت قانون موثر باشد، تصریح کرد: رویکرد دیگر طرح همیاران پلیس امر به معروف و نهی از منکر است که با تذکر می‌توان از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کرد.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پروش ضمن تقدیر از زحمات سردار احمدی مقدم، گفت: از طرف وزیر باید از فرمانده سابق نیرو تشکر کنم و ضمن آرزوی توفیق برای سردار اشتری امیدواریم حرکت‌های خوب دوره گذشته ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز