خبرگزاری کار ایران

حضور نیروهای وزارت بهداشت در تمامی شهرها و مسیرهای مواصلاتی

کد خبر : ۲۶۰۸۴۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به حضور نیروهای این وزارت خانه در تمامی شهرها و مسیرهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: در نظارت‌ها بی‌تردید نقش اول را مردم بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سیدحسن هاشمی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر، اظهارداشت: از هیچ تلاشی برای عزت و سربلندی ایران عزیز فروگذار نخواهیم کرد؛ به کلیه عزیزانی که در طول تعطیلات در خدمت مردم هستید، احترام می‌گذارم زیرا شما مایه آرامش مسافران نوروزی هستید و امنیت آنها را تامین می‌کنید.

وی با بیان اینکه اورژانس کشور در 2 هزار و 119 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و بیش از 570 مرکز اورژانس بیمارستانی در نوروز امسال در خدمت مردم هستند، گفت:  4 هزار و 270  آمبولانس، 57 اتوبوس آمبولانس، 2 آمبولانس دریایی و 15 بالگرد آمبولانس نیز در این طرح حضور خواهند داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشدید نظارت بر مراکز غذایی اعم از رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و ...خبرداد و گفت: در نظارت‌ها بی‌تردید نقش اول را مردم بر عهده دارند.

هاشمی به حضور نیروهای وزارت بهداشت در تمامی شهرها و مسیرهای مواصلاتی اشاره کرد و از مسافران نوروزی خواست که در طول سفر به کودکان و سالمندان توجه کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مسافران نوروزی توصیه کرد تا آنجا که امکان دارد، از تغذیه‌ای که خودشان درست کرده‌اند استفاده کنند چراکه این غذاها سالم‌تر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز