خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه‌ سوری جشن ملی‌ست؛ نه جنگ شهری

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۵۱

مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه چهارشنبه سوری جشن ملی است و نه جنگ شهری گفت: در چند روز باقیمانده تا شب چهارشنبه برای یک اصلاح اجتماعی و مدنی همت می‌کنیم.

 به گزارش ایلنا، محمد درویش با اشاره با بیان اینکه می دانیم که جنبش ها و پویشهای اصلاحی و اجتماعی نیازمند سالها کارزار و پیگیری است؛ افزود:  اما این را هم میدانیم که هر راهی با نخستین گام آغاز می شود.

وی از راه اندازی نخستین گام پویش اجتماعی "چهارشنبه سوری جشن ملی است و نه جنگ شهری خبر داد و گفت: در چند روز باقیمانده تا شب چهارشنبه برای یک اصلاح اجتماعی و مدنی همت می کنیم.

درویش با تاکید بر اینکه چهارشنبه سوری را از "جنگ شهری" به همان "جشن ملی" احیا و اصلاح کنیم گفت: ترقه و نارنجک را با قاشقزنی ایرانی جایگزین کنیم.

وی با بیان اینکه با برافروختن آتش در طشت و استانبولی، از تخریب آسفالت خیابان با نفت و آتش جلوگیری کنیم ، گفت: به جای مزاحمت و وحشت، لبخند و مهربانی و آجیل پخش کنیم.

مدیر کل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد : برای پویش اجتماعی "جشن ملی به جای جنگ شهری" چه راههای دیگری به ذهن شما میرسد؟

وی تصریح کرد: لطفا بنویسید و برای من، برای ما، برای همه ایرانیان و همه فرداهای بهتر ارسال کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز