خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال به ۲۰۶ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۸۱

رئیس اورژانس کشور گفت: تاکنون بالغ بر ۲۰۶ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال دچار سوختگی شده‌اند که طبق گزارش یک نفر بر اثر حادثه فوت شده و سه نفر در بخش ویژه بستری شده‌اند.

امین صابری‌نیا در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: تاکنون بالغ بر ۲۰۶ نفر در این حوادث دچار سوختگی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش یک نفر بر اثر حادثه فوت شده و سه نفر در کل کشور در بخش ویژه بستری شده‌اند، افزود: بیشتر مصدومان زیر ۲۰ سال بوده‌اند، البته در بین مصدومان کودکان دو و شش ساله نیز بوده است.

صابری‌نیا با بیان اینکه مصدومان بیشتر از ناحیه دست و صورت بوده است، افزود: یک نفر قطع عضو قطعی در رشت رخ داده و دو نفر نیز وضعیت قطع عضوشان در حال بررسی است.

وی افزود: به نظر می‌رسد؛ هشدار‌ها مورد توجه قرار گرفته و امسال با حوادث ناگوار کمتری مواجه بودیم.

ممچنین اورژانس تهران گزارش داد: تا ساعت ۲۲ چهارشنبه ۵۶ مورد ماموریت به نیرو‌های اورژانس اعلام شده است.

بنابراین گزارش تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در تهران  ۳۲ نفر بوده که از این تعداد ۱۱ نفر در محل درمان شدند و ۲۰ نفر نیز به بیمارستان اعزام شده‌اند.

طبق گزارش اورژانس تاکنون تنها مرگ یک نفر بر اثر حادثه در چهارشنبه آخر سال تایید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز