خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با ایلنا:

نیکوکاری مبتنی بر ساز و کار حقوقی هنوز در کشور رخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۳۰

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در ایران خیر فردی و نیکوکاری فردی و حقیقی به وفور یافت می‌شود، گفت: اما نیکوکاری مبتنی بر ساز و کارهای حقوقی در کشور هنوز رخ نداده است.

همایون هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره نشان مسئولیت اجتماعی گفت: این نشان منطبق با جغرافیای امور خیرخواهانه در کشور و سازمان بهزیستی است.

وی خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم؛ همه مردم باید در توسعه رفاه اجتماعی نقش داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه در ایران خیر فردی و نیکوکاری فردی و حقیقی به وفور یافت می‌شود، گفت: اما نیکوکاری مبتنی بر ساز و کارهای حقوقی در کشور هنوز رخ نداده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: جشنواره بزرگی را با نشان شهید فیاض‌بخش و با مشارکت وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها برگزار خواهیم کرد تا بحث مسئولیت اجتماعی را به عنوان بحثی ملی مطرح کرده و با تفکر صاحب‌نظران آن را توسعه دهیم.

به گفته وی نهادهایی که به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه حمایت از سازمان‌هایی نظیر بهزیستی و در امور رفاه و خدمات اجتماعی عمل کرده‌اند، در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفته و صاحب نشان مسئولیت اجتماعی خواهند شد.

هاشمی در ادامه افزود: در کنار این اقدام نیز دبیرخانه جشنواره، اقدام به انجام کارهای عملی کرده و مقالات مربوط به CSR و مسئولیت اجتماعی رونمایی خواهد شد. همچنین در این حوزه سخنرانی‌های علمی ایراد خواهد شد، تا بتوانیم وزنی با ثبات را در این حوزه ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز