خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری میراث فرهنگی در گفت و گو با ایلنا خبر داد:

امکان رزرو خانه‌های ارزان قیمت برای مسافران نوروزی/ اضافه شدن 470 واحد گردشگری در نوروز 94

معاون گردشگری میراث فرهنگی گفت: مسافران نوروزی می توانند؛ برای رزرو خانه های ارزان قیمت به سایت خانه مسافر مراجعه کنند که این اقدام برای اولین بار صورت گرفته است.

مرتضی رحمانی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از اضافه شدن 470 واحد گردشگری، هتل، متل، مهمانپذیر و مجتمع های بین راهی در عید نوروز 94 خبر داد و گفت: امسال اقامت بیش از 3 میلیون و 800 هزار نفر روز را در کل کشور فراهم کرده ایم.

وی درباره کارت سفر نوروزی فرهنگیان گفت: اطلاعی از  کارت های نوروزی فرهنگیان ندارم، اما در غالب تفاهم نامه ای که  با آموزش و پرورش منعقد کرده ایم، تبادل امکانات، همکاری های پژوهشی و آموزشی خواهیم داشت.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در عید نوروز امکاناتش را در اختیار ما خواهد گذاشت، اما به دلیل اینکه تسهیلات گردشگری تابع بخش خصوصی است، سازمان فاقد امکانات رسمی است. البته در گذشته این امکانات وجود داشت، اما تمامی آن ها واگذار شد.

رحمانی با بیان این مطلب که برای جذاب شدن سفرهای داخلی و جذب گردشگر تمام امکانات را بسیج کرده ایم، اظهار داشت: در ایام نوروز قطعا کنترل قیمت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی می توانند؛ برای رزرو خانه های ارزان قیمت به سایت خانه مسافر مراجعه کنند که این اقدام برای اولین بار صورت گرفته است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به منطور آمادگی استان ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی و ارتقا کیفیت، طرح خدمات مسافر را از آذرماه ابلاغ کردیم. پیش بینی ما این است که با این آمادگی، همبستگی و مشارکت؛ سال 94 از لحاظ ارائه خدمات متفاوت از نوروز 93 باشد.

 

کد خبر : ۲۶۱۵۶۴