خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در محورهای کرج- چالوس و هراز/ بارش برف در 14استان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۳۴

رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف در محورهای 4 استان و بارش باران در 13 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت 12:30 در محور کرج ـ چالوس (از امیر کبیر تا سد کرج) و هراز (از آهکدره تا پلور) ترافیک سنگین و محورهای قزوین به رشت، قزوین به زنجان و کرج ـ قزوین ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌ها گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت 12:30 در استان‌های البرز محور کرج ـ چالوس (محدوده تونل کندوان)، اصفهان (محور دامنه ـ الیگودرز)، آذربایجان غربی(محورهای ارومیه ـ سلماس، پیرانشهر و ارومیه به اشنویه)، آذربایجان شرقی (آزادراه تبریز ـ زنجان و محور تبریز ـ بستان آباد) بارش برف گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در عین حال در استان‌های قم، البرز، کردستان، یزد، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی (محور قوچان ـ مشهد) ، همدان (ملایر ـ همدان)، هرمزگان (محور چارک ـ بندرلگه)، بوشهر و گیلان بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز گفت: در زمان بارندگی به دلیل سُر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می‌کند و همین امر موجب می‌شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند.

وی تأکید کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش برف و باران همچنان در استان‌های مختلف ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز