خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

نوروز زمان خوبی برای دیدن تهران است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۸۰

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عید نوروز زمان خوبی برای دیدن شهر تهران است، گفت: در این روزها شهروندان و مسافران می توانند در شهر تهران به راحتی رفت و آمد کرده و از زیبایی ها و طبیعت تهران بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، احمد مسجد جامعی با بیان اینکه ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهارداشت: ستاد نوروزی گردشگری شهرداری با استفاده از تجربیات سال های گذشته خود برای ارایه خدمات مسافران نوروزی به نحوه شایسته استفاده خواهند کرد.

وی در خصوص اینکه ستاد گردشگری عید نوروز شهرداری تهران با سازمان میراث و گردشگری در این ایام همکاری ویژه ای دارد، افزود: امسال نیز بخش خصوصی در این زمینه فعال شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی در ایام تعطیلات نوروزی امکان تاریخی، گردشگری و فضای شهر تهران بسیار دیدنی است، تصریح کرد: ازدحام جمعیت، تردد میلونی خودرو و آلودگی هوا در روزهای عادی سال موجب می شود تا زیباهایی تهران گم و دیده نشود.

مسجدجامعی با تاکید بر اینکه عید نوروز زمان خوبی برای دیدن شهر تهران است، گفت: در این روزها شهروندان و مسافران می توانند در شهر تهران به راحتی رفت وآمد و از زیبایی ها و طبیعت تهران به بهترین شکل ممکن بهره گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز