خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد سفر برای موج دوم سفرهای نوروزی

در آستانه اتمام تعطیلات رسمی نوروزی و با توجه به پایان موج اول سفر‌ها هموطنان و ارزیابی‌های به عمل آمده از خدمات ارائه شده، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اطلاعیه­‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این اطلاعیه شماره ۲۳ ستاد تسهیلات سفر آمده است: از دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی درخواست می‌شود بر نحوه خدمات‌رسانی تمامی پایانه‌های حمل و نقل، شرکت‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاه‌های امدادی هلال احمر نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز می‌شوند فراهم شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: ‌ لازم است سازمان‌های خدمات‌رسان و ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها ضمن آماده‌باش کامل نسبت به استمرار ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و جلب همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر برای هفته دوم فروردین و موج دوم سفر‌ها برنامه‌ریزی لازم را معمول دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید: ‌ مسافران و گردشگران عزیز می‌توانند شکایات و انتقادات خود را در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ به اطلاع مسئولین برسانند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

کد خبر : ۲۶۲۱۳۳