خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر آموزش و پرورش از مراکز اسکان شهر قم/اعلام آخرین آمار اسکان نوروزی فرهنگیان

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان و قم به ترتیب بیشتری پذیرش را در ستادهای اسکان نوروزی داشته‌اند.

رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهر قم، اظهار داشت: در حال حاضر وزیر آموزش و پرورش وارد شهر قم شدند و در حال بازدید از مراکز اسکان نوروزی این شهر هستند و در این راستا توصیه‌های لازم را برای ارائه بهترین خدمات به مسئولان استان انجام دادند و خواستار سرویس دهی مناسب به همکاران فرهنگی شدند.

پاپایی با اعلام آخرین آمار اسکان نوروزی فرهنگیان، اظهار داشت: تا پایان روز پنجم فروردین ماه ۵۰۲ هزار و ۶۷۲ خانوار به تعداد ۲ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۹۲ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند.

وی ادامه داد: تاکنون و براساس آخرین آمار دریافتی از استان‌ها، ۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر روز از خدمات ستادهای اسکان نوروزی بهره‌مند شدند.

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان و قم به ترتیب بیشتری پذیرش اسکان را داشته‌اند.

کد خبر : ۲۶۲۱۴۲