خبرگزاری کار ایران

بی‌احتیاطی راننده نیسان و مرگ ۴ مسافر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۶۴

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان «کازرون» استان فارس از وقوع یک فقره تصادف فوتی با چهار کشته و دو مصدوم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «بهروز کشتکار» در این رابطه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف در محور کازرون - بوشهر در حوالی روستای «کمارج»، ماموران انتظامی پاسگاه «کمارج» به همراه عوامل پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در محل حاضر و دریافتند که این حادثه رانندگی ما بین یک دستگاه خودرو نیسان با دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند رخ داده است.

سرهنگ «کشتکار» افزود: متاسفانه در این حادثه دلخراش راننده و سه نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ به دلیل شدت صدمات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده خودرو سمند و تنها بازمانده خودرو پژو ۴۰۵ مصدوم که توسط واحد‌های امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس وی ادامه داد: برابر بررسی و اعلام نظر کار‌شناسان پلیس راه، تجاوز به چپ ناشی از سرعت غیرمجاز از سوی راننده خودرو نیسان علت تامه این حادثه دلخراش بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی کازرون با اشاره به اینکه جان باختگان این حادثه از مسافران نوروزی بودند، به رانندگان عزیز توصیه کرد: به منظور حفظ جان خود و سایر شهروندان از انجام تخلفات حادثه ساز شامل سبقت و سرعت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ پرهیز کنند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز