خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه کمیته امداد امام خمینی به مناسبت ۱۲ فروردین

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۴۷

کمیته امداد امام خمینی(ره) مناسبت فرا رسیدن۱۲ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی اطلاعیه ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن این اطلاعیه به این شرح است: یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است؛ ۱۲فروردین‌ماه نشان باشکوهی از ارادت مردم به حضرت امام خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

در این روز مردم انقلابی و مسلمان کشور پس از به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب و پایان حکومت چندین صد ساله استکبار، ظلم و ستم شاهی، پای صندوق‌های رای حاضر شدند و با قاطعیت بیش از ۹۸ درصدی به تشکیل حکومتی مبتنی بر اصول، قوانین، احکام و ارزشهای اسلامی رای دادند. 

اکنون پس از گذشت ۳۶سال، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار روزافزون مسیر بالندگی و رسیدن به قله رفیع موفقیت در تمامی ابعاد و زمینه‌ها، خصوصاً علمی و فرهنگی را طی می‌کند. 

تمامی امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطوح مختلف ضمن تبریک این روز فرخنده و پربرکت؛ در سالی که توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به نام ««دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»» مزین گشته، می‌کوشند تا با شکوفایی استعداد‌ها و کسب مهارتهای زندگی، خوداتکایی و اشتغال خانواده‌های نیازمند، همدلی و جلب اعتماد عمومی و با ایجاد فضای همدلی و موّدت، همکاری منسجم و مدیریتی متواضعانه و بدون منت اهداف متعالی مقام معظم رهبری را در حوزه مسئولیت‌های محوله تحقق بخشند و در کنار ملت رشید ایران در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و عدالت گامهای اساسی بر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز