خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

۲۳هزار و ۷۰۵ ماموریت مرتبط با تصادف در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۶۴

رئیس اورژانس کشور گفت: تعداد ماموریت‌­های ما نسبت به سال گذشته نزدیک به ۵۹/۱۶ درصد افزایش یافته است که علت عمده آن افزایش پوشش جاده‌­ای اورژانس و نیز افزایش حجم مسافرت‌­‌ها بوده است.

امین صابری­‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آمار حوادث در ایام نوروز گفت: تعداد کل ماموریت‌‌هایی که در سال ۹۴ توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده، ۱۱۱هزار و۳۷۳ماموریت بوده است که از این تعداد ۲۳ هزار و ۷۰۵ مورد آن مربوط به تصادفات بوده است.

وی با بیان اینکه ۷۲/۲۰ درصد از کل ماموریت­‌های انجام شده در ایام نوروز را ماموریت‌­های مرتبط به تصادفات تشکیل داده است، افزود: تعداد ماموریت­‌های ما نسبت به سال گذشته، نزدیک به ۵۹/۱۶ درصد افزایش یافته است که علت عمده آن افزایش پوشش جاده‌ای اورژانس و نیز افزایش حجم مسافرت‌­‌ها بوده است.

رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه برخورد اورژانس پیش ­بیمارستانی و بیمارستانی نسبت به مراجعات بیماران نسبت به خدمات درمانی خوب بوده و میزان شکایات مردمی نسبت به خدمات ما بسیار کم بوده است.

صابری‌ نیا اظهار کرد: ماموریت‌­های غیرمرتبط با تصادف‌­‌ها نیز بیشتر در خصوص بیماری‌­های قلبی و تنفسی بوده است که با توجه به افزایش سن جمعیت، میزان این بیماری‌­‌ها نیز افزایش می‌­یابد. همچنین مراجعات جاده‌ای نیز بیشتر به دلیل مسمومیت مسافرت از جمله سردرد و سرگیجه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز