خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات تأمین اجتماعی به بیماران خاص فراتر از تعهدات قانونی

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۰۹

سازمان تأمین اجتماعی به بیماران خاص فراتر از تعهدات قانونی خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی، بسیاری از خدمات را فراتر از تعهدات قانونی که بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه خدمات درمانی بر عهده سازمان های بیمه گر است، به بیماران مبتلا به هموفیلی A وB، دیالیز خونی و صفاقی و تالاسمی ماژور ارائه می کند.

وی اظهار داشت: تقبل ۱۰۰ درصد هزینه های بستری در مراکز درمانی دولتی، پرداخت۱۰۰درصد هزینه های داروهای مورد تعهد و ۱۰۰ درصد هزینه های پاراکلینیک بر اساس تعرفه دولتی، بخشی از خدمات ارائه شده به بیماران خاص از سوی سازمان تأمین اجتماعی است.

همتی گفت: در خصوص بیماران مبتلا به سرطان، سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر اینکه ۹۰درصد داروهای مورد مصرف در شیمی درمانی را پرداخت می کند، ۱۰۰درصد هزینه های شیمی درمانی و رادیوتراپی مبتلایان به سرطان در مراکز دولتی را نیز تقبل می کند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در مورد بیماران پیوندی نیز تمامی داروهای تخصصی مورد مصرف در جلوگیری از رد پیوند در بخش بستری و سرپایی را بدون فرانشیز و به شکل رایگان در اختیار بیماران مصرف کننده آنها قرار می دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز