خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

آزمون استخدامی دستگاه‌ها ۱ خرداد برگزار می‌شود/ استخدام ۷ هزار و ۸۰۰ نفر

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون در مجموع ۷ هزار و ۸۰۰ نفر استخدام می‌شوند و به علت هماهنگی با سایر دستگاه‌ها هنوز زمان اعلام نتایج مشخص نیست.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات برگزاری آزمون عمومی و اختصاصی استخدام دستگاه‌های اجرایی گفت: ثبت‌نام‌ها به منظور استخدام پیمانی و تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال ۹۴ از ساعت ۱۵ روز دوشنبه دهم فروردین ۹۴ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و در روز دوشنبه ۱۷ فروردین‌ به پایان می‌رسد.

وی افزود: شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی پذیرنده در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت‌نامی از روز دوشنبه دهم فروردین ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

توکلی با بیان اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۵ فروردین ۹۴ تعداد ۲۱ هزار و ۵۵۰ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ۱۷ هزار و ۷۵۰ نفر برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه به داوطلبان توصیه کرد که در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش در صورت واجدالشرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در این آزمون مجموعا چه تعداد پذیرفته می‌شوند، اظهار داشت: در این آزمون در مجموع ۷ هزار و ۸۰۰ نفر استخدام می‌شوند. همچنین به علت هماهنگی با سایر دستگاه ها هنوز زمان اعلام نتایج مشخص نیست.

کد خبر : ۲۶۳۳۳۱