خبرگزاری کار ایران

عملیات سه ساعته برای نجات زن سقوط کرده از ارتفاعات باباکوهی

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۲۱

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات سه ساعته برای نجات زن سقوط کرده از ارتفاعات باباکوهی در 24 ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از جمعیت هلال احمر، مرتضی مرادی پور با اشاره به مهمترین عملیات کوهستان در ٢4 ساعته گذشته گفت: ساعت12:20 دقیقه روز گذشته (جمعه) سقوط زن 55 ساله در شیراز از ارتفاعات باباکوهی از طریق تماس با ندای امداد اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، یک تیم عملیات امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد که پس از بررسی های اولیه با توجه به صدمات وارد شده به این کوهنورد، اقدام به انتقال مصدوم کردند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه فرد سقوط کرده از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود، گفت: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر پس از انجام سه ساعت عملیات، مصدوم نجات داده شده را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

نجات جوان غرق شده از منطقه گردشگری علی کله

وی همچنین به تشریح عملیات ساحلی روز گذشته پرداخت و گفت: ساعت 15:15 دقیقه نیز، سقوط جوان 20 ساله ای به داخل آب از طریق ندای امداد به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله تیم جست وجو و نجات این جمعیت به محل حادثه واقع در دزفول، منطقه گردشگری علی کله اعزام شد.

مرادی پور با تاکید بر اینکه برای نجات فرد مصدوم از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر تلاش مداوم و مستمر صورت گرفت، افزود: محمد ٢٠ ساله از سوی امدادگران و نجاتگران نجات و به بیمارستان شهید گنجویان دزفول منتقل شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز