خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

باغات کن در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۰۱

رئیس شورای شهر تهران گفت: به پیشنهاد قالیباف بنا شده است؛ شهرداری باغات کن را تملک کند و برای این کار ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه اولین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۹۴ که در پارک جنگلی یاس برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این منطقه جنگلی قبلاً در اختیار تعدادی از نهاد‌ها و سازمان‌ها بوده و از طرف آن‌ها اداره می‌شده، اما از زمانی که مقام معظم رهبری بیاناتی در خصوص حفظ طبیعت تهران داشتند، این منطقه در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این منطقه ۱۴۰۰ هکتار زمین در اختیار شهرداری قرار گرفته است، گفت: آماده کردن این زمین کار آسانی نبود و شهرداری برای آماده کردن این منطقه تا روز سیزدهم فروردین کاری جهادی انجام داده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قصد داشتیم؛ در این منطقه از آسفالت استفاده نکنیم و از شن کوبیده شده در آن استفاده کنیم؛ چرا که این کار برای طبیعت مفید است، ادامه داد: خوشحالیم؛ اولین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در این منطقه برگزار شد. از خدا به خاطر اینکه چنین طبیعتی را در اختیار ما قرار داده؛ سپاسگزاریم، همچنین از مقام معظم رهبری تشکر ویژه داریم که توانستیم، این فضای ۱۴۰۰ هکتاری را در اختیار مردم قرار دهیم.

چمران عنوان کرد: به پیشنهاد قالیباف شهردار تهران بنا شده است؛ شهرداری باغات کن را تملک کند و برای این کار ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز