خبرگزاری کار ایران

اولویت‌های سازمان اوقاف در سال ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۴۲

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه سال 94 را سالی متفاوت و تحول آفرین برای این سازمان عنوان کرد و گفت: اوقاف برای سال جدید، اولویت هایی را در برنامه های خود پیش بینی کرده است.

به گزارش ایلنا، حسن ربیعی گفت: برنامه ها و فعالیت های اوقاف در این سال دچار تحول خواهد شد و با رویکردی جدید در برنامه ریزی ها، عمل خواهد شد.

وی افزود: در گام اول ، تحول در مدیریت اوقاف در سطوح مختلف سازمانی، بقاع متبرکه و موقوفات در دستور کار است و این تحول با نگاه و هدف حرکت رو به پیشرفت، انجام می شود تا فعالیت ها و ماموریت های اوقاف در حد مطلوب تری اجرایی گردد.

ربیعی اظهارداشت: کادر سازی و ایجاد امکان برای رشد و تعالی کارکنان و همچنین آموزش به عنوان زیرمجموعه های تحول در مدیریت دنبال خواهد شد.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه تحول در منابع انسانی را اولویت دوم سازمان اوقاف در سال 94 برشمرد و گفت: منابع انسانی باید به سطح کارآمدی مطلوبی دست یابد و از لحاظ مدارج تحصیلی و هم تخصصی ارتقاء یابد.

ربیعی با بیان اینکه تغییر، تحول و ارتقای بهره وری موقوفات به عنوان تحول اقتصادی موقوفات، گام و اولویت سوم اوقاف است ، گفت : هم اکنون با ایجاد سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه، درک و شناخت دقیق تری نسبت به گذشته از موقوفات حاصل شده است.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای امینانه نیات واقفان را چهارمین اولویت برنامه ای این سازمان برشمرد و گفت: پیرامون تعیین این چهار اولویت برنامه ای ماه ها جلسه تشکیل شد و در خصوص آنها در طول سال 94 ، هر ماه گزارشی اخذ خواهد شد تا روند رشد و تحقق شاخص ها تعیین شود.

وی با بیان اینکه تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف از برنامه های پیش بینی شده برای روابط عمومی سازمان اوقاف است، گفت: امسال بنا بر نظر نماینده ولی فقیه و رییس سازمان ، تبلیغ و ترویج وقف ثلث اموال در دستور کار روابط عمومی سازمان قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به در پیش بودن برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ، گفت: مسابقات بین المللی قرآن متعلق به اوقاف نیست، بلکه متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امسال نیز باید با تلاش تمام کارکنان و جلب همکاری و حمایت و مشارکت رسانه های جمعی فضاسازی مناسبی برای این دوره از مسابقات در سطح ملی و بین المللی ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز