خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش روحانیون حج ۹۴ در ۲۸ فروردین

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۶۸

مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری گفت: به منظور تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی و آموزشی حج تمتع، همایش سراسری روحانیون حج ۹۴ با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، ۲۸ فروردین ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه افزود: با توجه به اینکه تنها یک گردهمایی در حج سال جاری خواهیم داشت، از این رو حضور تمامی روحانیون معین و معینه‌های دعوت شده دراین همایش الزامی است.

وی ادامه داد: حضور در همایش سراسری روحانیون و معین‌های سال ۹۴ برای تمامی دعوت شدگان الزامی بوده و در غیبت‌های غیر موجه مطابق ضوابط به محدودیت اعزام‌ها منجرخواهد شد.

وی افزود: آن دسته از افرادی که در تاریخ برگزاری همایش در سفرهای عمره یا عتبات حضور دارند. جهت موجه کردن غیبت خود، موضوع را به صورت مکتوب به مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری به شماره فکس ۰۲۱۶۴۵۱۲۱۶۱ ارسال کنند.

مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری گفت: همایش معینه‌ها عصر‌‌ همان روز به صورت اختصا صی برگزار خواهد شد.

این همایش روز جمعه ۲۸ فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر در قم، بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز