خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز مادر؛

درهای آسایشگاه کهریزک پنج‌شنبه به روی عموم باز است

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۸۳

در آستانه گرامیداشت مقام ارجمند مادر ، درهای ورودی آسایشگاه کهریزک روز پنج شنبه 20 فروردین از صبح زود تا شامگاه به روی تمام انسانهای با عاطفه و نوع‌دوست گشوده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: سایه پر مهر و محبت مادر بدون تردید، زیبا‌ترین هدیه خداوند به هر خانواده است، این نه تنها گفته همه عاقلان و فرهیختگان عالم، بلکه اعتراف همه دوستداران این موهبت الهی است.

وی ادامه داد: زیبا‌تر آنکه این روز مصادف است با سالروز ولادت بزرگ بانوی عالم هستی، دخت نبی مکرم اسلام، زهرای مرضیه (س) و گرامیداشت مقام این ارمغان آسمانی، مقامی که بودنش در هر منزل و کاشانه‌ای موجب رحمت است و فقدانش اندوهی ابدی.

وی تصریح کرد: مادران گرانقدر کهریزک نیز که امروز به هر دلیل خانه و کاشانه‌شان، این خانه بزرگ است از این قاعده مستثنی نیستند و همواره مورد احترام همه کارکنان و نوع‌دوستان این مجموعه هستند به طوریکه هرساله مقام والای این عزیزان در مناسبت‌های گوناگون گرامی داشته می‌شود تا قوت قلبی باشد برای حضور سبز و پر برکت‌شان در خانه و خانواده کهریزک.

پزشکی افزود: روز جمعه سالروز ولادت بزرگ بانوی عالم هستی و ارج نهادن به مقام گرانقدر مادر است. به همین مناسبت مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک طرح تکریم این عزیزان را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا این وظیفه الهی به زیبا‌ترین وجه ممکن به انجام برسد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک خاطر نشان کرد: در خلال همین برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد از صبح روز پنج شنبه  94/۱/20درهای ورودی کهریزک به روی علاقمندان به دیدار از مادران ارجمند ساکن این مجموعه گشوده شود تا این عزیزان بتوانند با خیالی آسوده و با فرصتی مغتنم در ارج نهادن به این مقام شکوه‌مند، سهیم شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز