خبرگزاری کار ایران

ابلاغ شیوه‌نامه ساماندهی ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۱۷

شیوه نامه ساماندهی ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاری ها از سوی هوشنگ خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به معاونت های عمرانی استانداری ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، محسن کوشش تبار، معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان این مطلب گفت: تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات عمرانی و خدماتی با توجه به وظایف تفصیلی دهیاری ها براساس ماده 69 قانون وظایف، تشکیلات و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 و اصلاحات بعدی آن و ماده 10 اساسنامه، تشکیلات و سازمان دهیاری ها مصوب 1380هیات وزیران برای اداره امور روستاها و دستیابی به توسعه پایدار ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

محسن کوشش تبار افزود: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون 16 هزار و 158 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و خدماتی در اختیار دهیاری ها قرار داده است.

وی گفت: این سازمان در سال 1393 نیز هماهنگی و برنامه ریزی های لازم را برای خرید و توزیع دو هزار و 900 دستگاه خودرو شامل خودرو آتش نشانی، بکهولودر، مینی لودر، کمپرسی و حمل زباله انجام داده است.

کوشش تبار ادامه داد: در همین راستا شیوه نامه ساماندهی ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاری ها تهیه و پس از اخذ نظرات کارشناسی استانداری ها و سایر مراجع ذیربط نهایی شد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مندرجات این شیوه نامه شامل موارد مربوط به فرآیند های خرید، فروش، استیجار، استفاده مشترک، نگهداری و تعمیر ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاری ها است.

کوشش تبار افزود: دهیاری ها موظفند که اداره امور ماشین آلات در اختیار خود را در قالب شیوه نامه یاد شده انجام دهند.

وی تصریح کرد: نظارت بر اجرای مفاد این شیوه نامه بر عهده دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها است و انتظار می رود اجرای این شیوه نامه گام مهمی در راستای ساماندهی وضعیت ماشین آلات دهیاری ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز