خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی مترو تهران به ایلنا خبر داد:

نشست زمین در ایستگاه مترو "قیام"/قصور از دستگاه‌های دیگر است

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۷۹

روز گذشته بر اثر فرسودگی لوله فرسوده شهری، ایستگاه مترو در حال ساخت قیام دچار آب گرفتگی شد و در پی آن چند کانکس به داخل گودال سقوط کرد و یک کارگر آسیب دید.

علی اکبر روح نواز مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مترو تهران و حومه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح حادثه نشست زمین در ایستگاه در حال ساخت مترو قیام در خط ۷، گفت: روز گذشته با مشاهده سرازیر شدن آب به کارگاه، سیلوی سیمان را بر سر راه آب قرار دادیم اما فشار آب زیاد بود و زیر سیلو‌ها خالی شد و در ‌‌نهایت چند کانکس به داخل گود سقوط کرد.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته چندین بار در خصوص لوله فرسوده شهری و نشت آب به سازمان مربوطه هشدار دادیم و خواهش کردیم که نسبت به آن رسیدگی‌های لازم صورت گیرد، اما هیچ واکنشی از سوی آن‌ها صورت نگرفت.

روح نواز همچنین بر این موضوع تاکید کرد که نشست زمین در ایستگاه مترو قیام به ما ارتباطی ندارد و قصور از سوی دستگاه‌های مسول دیگر صورت گرفته است و همچنان هم نسبت به این حادثه هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه در این سیلو‌ ۶۰ تن سیمان وجود داشت، ‌ تصریح کرد: در پی این حادثه یکی از کارگران دچار آسیب سطحی شد که به مرکز درمانی انتقال یافت و هم اکنون نیز وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه وسعت نشست زمین حدود 2۰ متر و عمق آن حدود ۴ متر بوده است، گفت: در این حادثه تنها یک کارگر دچار آسیب شد اما شب گذشته به بیمارستان منتقل شد و مشکل خاصی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز