خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اعلام کرد:

آخرین وضعیت ترافیکی کشور/ممنوعیت تردد اتوبوس و کامیون در هراز

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۹۷

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ‌ در محور هراز تردد انواع اتوبوس و کامیون در محدوده تهران به آمل و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 به گزارش ایلنا سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های مازندران، گلستان و گیلان بارش باران اعلام شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور شیروان- بجنورد در استان خراسان شمالی و جوین به سبزوار در استان خراسان رضوی نیز بارش باران جریان دارد.

وی گفت: در محور خلخال - اسالم در استان اردبیل و تکاب به شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به انسداد محور کرج - چالوس در استان البرز اشاره کرد و گفت: به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش کوه تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در محور هراز تردد انواع اتوبوس، کامیون و کامیونت از تهران به آمل و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ رحمانی به دیگر محدودیت‌های موجود در محورهای مواصلاتی اشاره و بیان داشت: در باند شمالی آزادراه تهران -کرج، به علت اجرای عملیات بهسازی و آسفالت تردد وسایل نقلیه از تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۴ شهریور از ساعت ۲۳: ۳۰ تا ۴: ۳۰ در محدوده پل حصارک از شنبه تا سه‌شنبه با محدودیت همراه خواهد بود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج نیز به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ روزهای شنبه تا سه‌شنبه در محدوده پل حصارک تردد با محدودیت اعمال خواهد شد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به رانندگانی که قصد تردد از محورهای خلخال- اسالم و تکاب- شاهین‌دژ را دارند توصیه کرد: که حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

کد خبرنگار : س.ج

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز