خبرگزاری کار ایران

به منظور تشکیل هر چه سریع‌تر قرار‌گاه مدیریت و راهبردی فوریتهای خدمات اجتماعی

دستگاه‌ها نیرو‌های تام الاختیار خود را تا ۱۵ اردیبهشت معرفی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۲۶

فرماندار تهران دستور داد تا به منظور تشکیل هر چه سریع‌تر قرار‌گاه مدیریت و راهبردی فوریتهای خدمات اجتماعی دستگاه‌های ذی ربط نیرو‌های تام الاختیار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ماه به فرمانداری تهران معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی، در جلسه تشریح عملکرد قرار‌گاه مدیریت و راهبردی فوریتهای خدمات اجتماعی شهر تهران گفت: از صفر تا صد هزینه‌های دستگاههایی که از این قرار‌گاه بیرون می‌فرستند بر عهده خود‌‌ همان دستگاه است و اعتبار جدیدی برای آن تعیین نمی‌شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها موظف هستند از نیروهای موجود خود برای تشریح عملکرد قرار‌گاه مدیریت و راهبردی فوریتهای خدمات اجتماعی شهر تهران نماینده معرفی کنند و پایان کار این قرار‌گاه زمانی خواهد بود که معضلات اجتماعی رفع شود.

فرماندار تهران گفت: برای نیروهایی که به این قرار‌گاه اعزام می‌شوند هیچ اعتباری به هیچ کدام از دستگاه‌ها افزوده نخواهد شد و دستگاههای که در این امر فعالیت دارند باید از‌‌ همان اعتباری که برای رفع آسیبهای اجتماعی در نظر گرفته بودند هزینه کنند.

وی گفت: بیشترین اعتبار برای این قرار‌گاه از سوی شهرداری تامین می‌شود که ساختمان و تجهیزات لازم را تامین خواهد کرد. البته دستگاههای متولی نیز باید در این زمینه تا آنجا که قانون برایشان تعریف کرده کمک کنند.

فرهادی تاکید کرد: این طرح در شورای اجتماعی شهر تهران به تصویب رسیده و به همین دلیل باید از سوی دستگاههای ذیربط اجرایی شود.

فرهادی تاکیدکرد: مصوب می‌شود تا آخر اردیبهشت ساختمان قرارگاه توسط شهرداری مشخص شود و دبیر خانه متشکل از اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری فعالیت خود را در این زمینه انجام دهد همچنین لازم است دستورالعمل برای همه دستگاههای عضو ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه افراد ثابت توسط دستگاه‌ها برای عضویت در قرار‌گاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه باید به فرمانداری معرفی شوند گفت: افراد معرفی شده باید ثابت  و نماینده تام الاختیار دستگاه خود باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز