خبرگزاری کار ایران

سالاری:

شورای شهر تهران وارد فاز انفعالی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۳۵

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد شورا نسبت به تحقق اختیارات خود اظهار داشت: متاسفانه شورای شهر تهران وارد فاز انفعالی شده است.

به گزارش ایلنا، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و چهل و  چهارمین شورای شهر تهران که امروز سه شنبه 25 فروردین ماه سال 94 برگزار شد با بیان این که متاسفانه شورای شهر وارد فاز انفعالی شده است، گفت: امروز من به عنوان عضو شورای شهر در تحقق اختیارات به شهردار تهران نمره 20 می‌دهم ولی به خودم نمره 10 هم نمی‌دهم.

وی با اشاره به موضوع بوستان یاس تصریح کرد: پس از فرمایشات فرمایشات مقام معظم رهبری شهرداری تهران پیگیری‌های لازم برای تحقق این فرمایشات را اجرا کرد اما چرا اعضای شورای شهر در جریان موافقت نامه های لازم برای انجام این مهم قرار نگرفتند ضمن اینکه اگر این بوستان بودجه ای را در بر داشت این بودجه از چه محلی تامین شد.

وی با انتقاد از اینکه من به عنوان رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی از طریق رسانه‌ها در جریان توافقات شهرداری قرار می گیرم، گفت: بنده به خاطر تحقق اختیارات شهرداری از این مجموعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

سالاری با تاکید بر دغدغه مند بودن شخص رئیس شورای اسلامی شهر نسبت به موضوعات مرتبط با مشکلات شهر از مدیریت شورا انتقاد کرد و ادامه داد: بسیاری از مصوبات ما اجرا نمی‌شود و در عمل تحقق نمی یابد و بارها تذکر داده شده است که برای این موضوع اقدامی باید صورت گیرد و ادامه این روند بی‌انگیزگی را در کمیسیون‌های 6 گانه شورا ایجاد می کند.

وی در ادامه با اشاره به ساخت و ساز در باغات کن گفت: در این زمینه شورای عالی شهرسازی و شورای شهر مصوبه‌ای را در ارتباط با حفظ باغات کن که به عنوان میراث طبیعی تهران محسوب می‌شوند داشته است اما جهت اجرا نیاز به آیین‌نامه‌های اجرایی واقع‌بینانه تر داریم.

رئیس کمیسون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تصریح کرد:‌ در حال حاضر شاهد ساخت کمپ‌های معتادین در باغات کن هستیم و این در حالی است که با بودجه فعلی شهرداری امکان تملک باغات کن وجود ندارد .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز