خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

تخریب گذر تاریخی حضرتی در شهر ری

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۸۷۹

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران نسبت به کیفیت بررسی طرح‌ها و لوایح در شورای شهر تهران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیا مالی در جلسه امروز شورای شهر تهران خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: حقیقت این است که با این وضعیت، طرح‌ها و لوایح را نمی‌توانیم در سال ۹۴ مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: پیشنهاد می‌دهم یا یک روز دیگر به جلسات شورا اضافه کنیم یا بعد ازظهر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه نیز کار کنیم تا در صحن زمان کافی برای بررسی طرح‌ها و لوایح داشته باشیم.

دنیامالی افزود: همچنین خواهش می‌کنم، جلسه اختصاصی فصلی را نیز در دستور قرار دهید.

در ادامه احمد مسجدجامعی تصریح کرد: در منطقه شهرری منطقه‌ای به نام گذر حضرتی وجود دارد؛ از هاشم آباد شروع شده و به جایگاه امامزاده حمزه می‌رسد که در نوسازی‌های انجام شده، این گذر در حال از بین رفتن است.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر ادامه داد: ما که از معماری و هویت ایرانی- اسلامی دفاع می‌کنیم، حداقل باید به لوازم آن نیز پایبند باشیم.

مسجدجامعی با تاکید بر اینکه مهندسین مشاور باید الزاماتی که با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی ارتباط دارد را رعایت کنند، گفت: ضروری است؛ در طرح‌هایی که برای شهر‌ها در نظر گرفته می‌شود، مواردی رعایت شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به مسجدجامعی گفت: بازار حضرتی از مکان‌هایی است که باید حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز