خبرگزاری کار ایران

شاکری:

پرونده منابع طبیعی تهران بازنگری شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۹۲۶

عضو شورای شهر تهران گفت: کمیسیون محیط زیست و سلامت شورا در پرونده‌های منابع طبیعی بازنگری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در سال ۹۴ قرار است؛ اتفاق بزرگی در منطقه هرندی رخ دهد، اظهار کرد: برای این اقدام ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و در زمان تصویب آن قرار بود، گزارشی در این خصوص داده شده و پیوست فرهنگی آن مشاهده شود.

عضو شورای شهر ادامه داد: باید در این خصوص گزارشی ارائه شود که چه اتفاقی قرار است در آن منطقه بیفتد و شرایط آن منطقه به چه صورت است.

وی ادامه داد: همچنین ما نقیصه‌ای نظارتی داریم و کمیسیون نظارت مسئول پیگیری این مساله است، در حالی که پس از گذشت یک سال و نیم این مساله همچنان پابرجاست.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: کسانی که نمایندگی اعضا را پذیرفته‌اند، باید کار خود را به درستی انجام دهند.

وی درباره اقدامات کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر نیز اشاره کرد و گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بوستان جنگلی ۱۴۰۰ هکتاری در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفت تا مردم از آن استفاده کنند. بنابراین کمیسیون محیط زیست و سلامت شورا در پرونده‌های منابع طبیعی بازنگری و در مورد آن منابع طبیعی که باید به شهروندان باز گردد اقدام کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز