خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا خبر داد:

دستگیری ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش تهران

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۹۴۲

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اقدام برخورد با اراذل و اوباش در سال ۹۴ آغاز و در عملیاتی طی شب گذشته ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش و کسانی که در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا با تاکیدبر اینکه در سال ۹۴ با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم، افزود: مردم می‌توانند؛ موارد اینچنینی را از طریق ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: ما در سال ۹۳ در برخورد با اراذل و اوباش وضعیت بسیار خوبی داشتیم که همین موضوع در سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.

ساجدی‌نیا درباره جرم افرادی که دستگیر شده‌اند نیز گفت: این افراد با جرایمی نظیر ایجاد ناهنجاری در جامعه، ‌عربده‌کشی و مزاحمت دستگیر شده‌اند. برخی از این افراد در گذشته سابقه‌دار بوده و حتی تعدادی از آن‌ها کسانی هستند که باید به صورت هفتگی خود را به پلیس امنیت معرفی می‌کردند، اما چون به این موضوع تمکین نکرده‌اند، دستگیر شده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با خودروهایی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند نیز گفت: هر زمانی که مردم گزارش بدهند، در اسرع وقت با آن برخورد خواهد شد.

وی درباره نظارت در بحث تصادفات رانندگی نیز گفت: نزدیک به ۹ سال است که پلیس بزرگراه در سطح معابر و بزرگراه‌های اصلی تهران حضور فعال دارد و در کمترین زمان ممکن خود را به مورد اعلام شده می‌رسانند با این وجود در تلاش هستیم این حضور تقویت شود. درباره این موضوع همزمان با عید غدیر گزارشی را به مردم ارائه خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز