خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام شد:

هنوز علت مسمومیت دانش‌آموزان زرند مشخص نشده/ توزیع غذای گرم در کل مدارس زرند ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۹۷۳

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هنوز علت مسمومیت دانش‌آموزان زرند مشخص نشده است.

تقی‌زاده رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره مصدومیت دانش‌آموزان شهرستان زرند در استان کرمان گفت: پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ۷۶ نفر از دانش‌آموزان دبستان فرهنگیان این شهرستان با علائم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد ۲۶ نفر بستری شدند و تا صبح امروز از این ۲۶ نفر ۱۹ نفر دیگر ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه هنوز علت اصلی مسمومیت این دانش‌آموزان مشخص نشده است، اظهار داشت: نمونه‌برداری‌ها برای آزمایشگاه ارسال شده، صبح روز شنبه یک اکیپ بهداشتی در دبستان فرهنگیان مستقر شده و تمام سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه مورد بررسی قرار گرفت و حتی نمونه غذایی که به دانش‌آموزان داده شده بود، به آزمایشگاه ارسال شد که نتیجه آن یک هفته طول می‌کشد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه به غیر از دانش‌آموزان این مدرسه تعدادی از اهالی زرند با علائم مشابه مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: حتی در میان دانش‌آموزان مسموم شده، چند نفر از روستاهای اطراف به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

تقی‌زاده با اشاره به تشکیل جلسه شورای بهداشت زرند گفت: در حال حاضر توزیع غذای گرم در مدارس کل زرند ممنوع شده است.

تقی‌زاده ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها یکی، دو نفر از دانش‌آموزان دبستان فرهنگیان در روز ۲۹ فروردین نیز با علائم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کردند اما ترخیص شده و به مدارس خود بازگشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز