خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد:

ضرورت مشارکت مردم در طرح توسعه محلی‌

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۶۹

درخصوص تهدید فضای مجازی امسال اعتبارگذاری و برنامه‌ریزی‌کرده‌ایم. در حوزه خشونت‌های خانگی نیز 6 استان را درنظر گرفته‌ایم که امسال پایلوت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نورالدین فائقی با بیان اینکه توجه به بحث مهارت‌های زندگی و آموزش آن تا حدودی ارتقای کیفیت زندگی را به دنبال داشت گفت: این موضوع می‌تواند از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه از مباحث مربوط به مهارت‌های زندگی مسائل روانشناختی است؛ گفت:  طی گزارش‌های رسیده در سال 93 یک و نیم میلیون نفر از آموزش مهارت‌های زندگی  برخوردار شدند که در سال 94 قصد داریم این آموزش را  به دفتر مشاوره واگذار کنیم و بر سلامت اجتماعی و جامعه تمرکز کنیم.

فائقی ادامه داد: در حوزه سلامت اجتماعی در موضوع تغییر رفتار شهروندی کار می‌کنیم‌ که در سال 93 در 5 استان به صورت پایلوت فعالیت کردیم. همچنین درخصوص تهدید فضای مجازی امسال اعتبارگذاری و برنامه‌ریزی‌کرده‌ایم و در سال 93 در 5 استان به صورت پایلوت اقدام کرده‌ایم. در حوزه خشونت‌های خانگی نیز 6 استان را در نظر گرفته‌ایم که امسال پایلوت می‌شوند.

 مدیر دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه در حوزه سلامت اجتماعی  علاوه بر تغییر رفتار مدنی بر سرمایه اجتماعی نیز کار می‌کنیم؛ ادامه داد:  درخصوص موضوعاتی همچون اعتماد عمومی، اعتقاد و دینداری نیز  فعالیت می‌کنیم تا از آسیب‌ها پیشگیری شود.

وی با اشاره به طرح توسعه محلی در راستای پیشگیری از آسیب‌ها گفت: هر قدر در این خصوص مردم مشارکت بیشتری داشته باشند و بتوانیم این موضوع را در محلات گسترش دهیم؛ بهتر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز