خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدارس غیر دولتی خبر داد:

نظارت مستمر بر فعالیت مدارس غیردولتی/برخورد با دریافت شهریه پیش از ثبت‌نام

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۷۸

مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار مدرسه غیر دولتی در کشور، گفت: تیم‌های بازرسی و نظارتی به صورت مستمر در حال بازدید و پیگیری این مدارس هستند.

به گزارش ایلنا، مجتبی زینی‌وند مدیر کل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن تبریک به تمام معلمان کشور به‌ویژه معلمان مدارس غیر دولتی، اظهار داشت: اکثر مؤسسان مدارس غیر دولتی در استان‌ها و شهرستان‌ها، پیشکوستان آموزش و پرورش هستند که سالیان دراز عمر شریفشان را در کسوت معلمی سپری کرده‌اند و در چارچوب ضوابط و مقررات در ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس خالصانه تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۱۲ هزار مدارس غیر دولتی در کشور، خدمت و همراهی نظام تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را برعهده دارند.

زینی‌وند ادامه داد: آنچه که مؤسسان باید به آن توجه کنند این است که هیچ‌گونه مبلغی را به عنوان پیش‌ثبت نام یا شهریه قبل از ابلاغ رسمی ثبت نام نباید از اولیا دریافت کنند.

وی تصریح کرد: تعداد معدودی مدارس غیر دولتی مغایر ضوابط تعیین شده اقدام به دریافت شهریه پیش از ثبت‌نام کرده‌اند که به منظور شناسایی و برخورد با آنان، تیم‌های بازرسی و نظارتی سازمان مدارس غیردولتی به همراه کار‌شناسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت مستمر در حال بازدید و پیگیری هستند.

مدیر کل مدارس غیر دولتی افزود: اگر مدارسی خلاف ضوابط و قوانین اعلام شده عمل کنند برابر ماده ۳۳ و ۳۴ قانون تأسیس مدارس غیر دولتی از تذکر کتبی به مؤسس و مدیر تا عزل مدیریت و لغو مجوز با آنان برخورد جدی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز