خبرگزاری کار ایران

همایش مددکاری اجتماعی، مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۸۷۶

مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی نیروی انتظامی از برگزاری همایش مددکاری اجتماعی، مسئولیت اجتماعی و تقدیر از 110 نفر از مددکاران اجتماعی برتر ناجا خبرداد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علیرضا حمیدی‌فر اظهارداشت: همایش یک روزه ای با عنوان "مددکاری اجتماعی، مسئولیت اجتماعی" با مشارکت اداره کل مشاوره و مددکاری اجتماعی معاونت اجتماعی ناجا و بیست وزارتخانه، سازمان و نهاد دیگر از جمله سازمان بهزیستی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، وزارت کشور، وزارت دادگستری، سازمان زندانها و اقدامات تامینی کشور، مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، جمعیت هلال احمر، شهرداری تهران، دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی، علوم بهزیستی و توانبخشی و واحدهای آزاد اسلامی خمینی شهر، رودهن، گناباد و همچنین بخش های نیمه دولتی و خصوصی دیگر با محوریت انجمن مددکاران اجتماعی ایران برگزار می شود. 

وی گفت: همه ساله همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان امیرمومنان علی (ع) بزرگ مددکار عالم بشریت که به عنوان روز مددکار نیز نام گذاری شده همایش مشابهی با حضور خیل عظیمی از مددکاران اجتماعی سازمانها و نهاد ها از سراسر کشور برگزار می شود، در این گونه همایش ها علاوه بر بزرگداشت روز مددکاری و تقدیر از مددکاران اجتماعی نمونه ، مباحث علمی نیز صورت می پذیرد .

این مقام انتظامی افزود: نکته مهم این که اداره کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا تقریبا با حداکثر توان در این گونه همایشها شرکت کرده و از این منظر بنا بر اظهارات علما، دانشمندان و اساتید حوزه مددکاری اجتماعی موجبات ارتقاء و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس را فراهم آورده است.

حمیدی فر ادامه داد: در این گونه همایش‌ها، پنل و کارگاه های علمی، آموزشی و تخصصی برای مشاوران و مددکاران اجتماعی نیروی انتظامی برگزار می گردد .

مدیرکل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا خاطر نشان کرد: همچون سنوات گذشته تعداد 110 نفر از مددکاران اجتماعی برتر ناجا با اهدا لوح تقدیر به امضاء سردار معاون محترم اجتماعی و هدایای نقدی مورد تقدیر و تشویق قرار خواهند گرفت .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز