خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر مطرح شد:

بی‌توجهی شهردار تهران به نظرات اعضای شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۰۰۹

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران نسبت به تخلفات در منطقه یک توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تذکری به شهردار تهران درباره پروژه اسپیناس در اسفندماه سال گذشته گفت: رئیس شورای شهر نیز دو بار به شهردار تهران نامه زد تا در این زمینه پاسخگو باشد که متاسفانه تاکنون پاسخی داده نشده است.

وی ادامه داد: شهردار منطقه به نزد من آمده و می گوید 300 متر تخلف شده، این در حالی است که شهردار منطقه 2 را جابجا کرده‌اند و به جای خوبی بردند.

قناعتی ادامه داد: دست شهردار تهران درد نکند که به این صورت به نظرات اعضا توجه می‌کند. در منطقه یک نیز تخلف می‌شود، اما سرعت پاسخگویی شهردار به اعضای شورا نمی‌رسد، ما منتظریم که ایشان پاسخ داده تا تخلفات منطقه یک را نیز پیگیری کنیم.

در ادامه دوستی درباره پروژه هتل اسپیناس گفت: من در پروژه علاءالدین دو بار به همراه قاضی و نماینده وزارت کشور از این ساختمان بازدید کردم و نتیجه گرفتیم که باید تخریب صورت گیرد که این کار هنوز به صورت کامل انجام نشده است.

وی افزود: درباره اسپیناس نیز متن خلافی که شهرداری منطقه 2 به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده این است که بالای هتل استخری با سقفی سبک ساخته شده و من با قالیباف و چمران در این خصوص صحبت کردم، چرا که چمران در کمیسیون 5 به این پروژه مجوز داده است.

وی خطاب به قناعتی گفت: خلافی که شما می‌گویید؛ یعنی اضافه‌شدن دو طبقه به ساختمان این پروژه در پرونده نیامده، چرا که این فرد تراکم دو طبقه را از سقف گرفته و به طبقات داده است که این موضوع خلاف نیست. مطمئن باشید دوستی خلاف نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز