خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس تهران به ایلنا خبر داد:

نجات ۱۱ تن در پی وقوع تصادف مینی‌بوس با خاور

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۲۱۹

سخنگوی اورژانس تهران از نجات ۱۱ تن در پی وقوع تصادف مینی‌بوس با خاور در احمدآباد مستوفی خبر داد.

حسن عباسی در گفت‌و‌گو با ایلنا در تشریح این حادثه، گفت: در ساعت٣٨ :١۵ عصر سه‌شنبه خبر تصادف یک‌ دستگاه مینی‌بوس با یک خاور در احمدآباد مستوفی، ورودی اتوبان ساوه به مرکز اورژانس تهران مخابره شد.

وی با اشاره به اینکه برای امدادرسانی سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که ۱۰ کارمند خانم یک شرکت صنعتی مصدومان این تصادف هستند، این افراد توسط مینی‌بوس شرکت در حال بازگشت از محل کار بوده‌اند که دچار حادثه شدند.

عباسی گفت: بنابر گزارش یکی از تکنسین‌های حاضر در صحنه، بدنبال برخورد مینی‌بوس به عقب کامیون خاور تمامی سرنشینان مینی بوس دچار آسیب دیدگی شده بودند که عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه را آغاز کرده و خوشبختانه به جز یک نفر از مصدومان که دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر شده بود، بقیه مصدومان در وضعیت مناسبی قرار داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به اینکه تمامی این مصدومان به داخل اکیپ‌های آمبولانس منتقل شدند، افزود: پس از آن این افراد برای بررسی و درمان احتمالی به بیمارستان شهید فیاض بخش منتقل شدند.

وی با اشاره به اظهارات شاهدان صحنه تصادف گفت: ظاهرا راننده مینی‌بوس بعد از تصادف از محل متواری شده بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه در این تصادف به راننده کامیون خاور آسیبی وارد نشده بود، گفت: شاهدان عینی سرعت زیاد مینی‌بوس را علت تصادف ذکر کرده‌اند، اما علت قطعی حادثه را عوامل پلیس راه بررسی و اعلام خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز