خبرگزاری کار ایران

ساجدی نیا خبر داد:

میزان عملیات‌های پلیس در برخورد با متخلفان افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۸۹۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میزان عملیات‌های پلیس در برخورد با سارقان و اراذل و اوباش افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین ساجد‌ی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: در سال ۹۳ به مردم  قول داده بودیم که سرقت را در تهران بزرگ تثبیت کنیم که تا پایان سال ۹۳، این اتفاق افتاد و خوشبختانه سرقت را تثبیت کردیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۱۳ درصد کاهش در حوزه سرقت را شاهد بوده‌ایم گفت: امیدواریم تا پایان سال این آمار را حفظ کرده و حتی به وضعیت مطلوب‌تری دست یابیم.

وی در تشریح برنامه‌های سال ۹۴، گفت: میزان عملیات‌های پلیس در برخورد با سارقان و اراذل و اوباش افزایش خواهد داشت و ما طرح امنیت محله‌نگر را به جد دنبال خواهیم کرد.

ساجدی‌نیا  با تاکیدبر اینکه طرح امنیت محله‌نگر را به جد دنبال خواهیم کرد، گفت: افزایش برخورد با متخلفان چه حوزه برخورد با قاچاقچیان، چه در حوزه برخورد با اراذل و اوباش و همچنین در برخورد با هنجارشکنان و مزاحمین نوامیس مردم و سارقان خرد و سارقان باندی خواسته مردم است.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ به بازسازی صحنه سرقت دستگیرشدگان امروز تهران پرداخت و گفت: با تلاش مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ و به خصوص پلیس آگاهی بازار در کمتر از ۳۶ ساعت این سارقان دستگیر شدند.

وی در تشریح ماجرای سرقت گفت: این افراد سه مغازه را سرقت کرده بودند و قفل‌های سه مغازه دیگر را شکسته بودند که دستگیر شدند.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه تعداد دستگیر شدگان ۵ نفر است، گفت: این سارقان بعضا در محدوده بازار مشغول به کار بودند و به سرقت از مغازه‌هایی که می‌دانستند گاوصندوق دارند دست زده بودند.

وی چند نفر از دستگیرشدگان را سابقه‌دار معرفی و خاطر نشان کرد: در درگیری مسلحانه که برای دستگیری این افراد به وقوع پیوست یکی از سارقان مورد هدف گلوله قرار گرفت و مصدوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز