خبرگزاری کار ایران

مهاباد شنبه آرامی را گذراند؛

رییس شورای شهر مهاباد: تنها روز جمعه شهر شلوغ شده بود

رییس شورای اسلامی مهاباد با بیان اینکه شهر امروز آرام بود٬ گفت: تنها روز جمعه به خاطر شایعاتی که منتشر شده بود٬ برخی به خیابان آمدند.

سید رئوف سیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: تا زمانی که تحقیقات درباره پرونده مرگ «فریناز خسروی» به پایان نرسد٬ نمی‌توان درباره این پرونده اظهار نظر کرد و اظهارات ضد و نقیض مطرح شده نیز به این دلیل بوده که پرونده هنوز در مرحله تحقیقات قرار دارد.

وی گفت: سکوت و انتظار٬ بهترین اقدامی است که در این شرایط مسئولان باید انجام دهند تا نهادهای قضایی نتیجه تحقیقات خود را اعلام کنند.

رییس شورای اسلامی شهر مهاباد درباره روایت‌های متفاوت درباره حادثه مهاباد و وضعیت امنیت هتل و امکان رفت و آمد بین اتاق‌ها از طریق بالکن گفت: هیچکدام از این شایعات را نمی‌توان تایید کرد٬ شاید آنچه در واقعیت اتفاق افتاده با تمامی شایعات تفاوت داشته باشد.

سیدی درباره وضعیت امنیتی شهر گفت: امروز شهر آرام است٬ تنها روز جمعه به خاطر شایعاتی که در شهر منتشر شده بود٬ برخی به خیابان آمدند.

رییس شورای اسلامی شهر مهاباد تاکید کرد: خواسته اصلی جوانان شهر دو مورد بود. یکی اینکه ابعاد این پرونده هر چه سریع‌تر افشا شود و دوم اینکه با عوامل مقصر این حادثه در هر مقامی که باشند٬ برخورد شود.

سیدی با انتقاد به رویه برخی رسانه‌ها در نا‌امن نشان دادن وضعیت شهر مهاباد گفت: در حال حاضر شهر وضعیت عادی خود را سپری می‌کند و هزاران مسافر در مراکز اقامتی این شهر حضور دارند.

کد خبر : ۲۷۵۹۶۰