خبرگزاری کار ایران

ارسال صورت وضعیت اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان به مدارس کشور

مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با هماهنگی و همکاری وزارت آموزش و پرورش و در راستای شفاف‌سازی هر چه بیشتر عملکرد مؤسسه، صورت وضعیت اعضای صندوق را برای تک تک معلمان سراسر کشور ارسال کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، علاوه بر دسترسی اعضا به صورت وضعیت خود در وب سایت موسسه به نشانی www. tifco. co نسخه چاپی صورت وضعیت از طریق شرکت پست برای معلمان عضو موسسه به مدارس سراسر کشور ارسال شده تا اعضا از وضعیت موجودی خود نزد مؤسسه مطلع شوند.

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ بالغ بر ۱۱۲۵۰ میلیارد ریال سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی حاصل کرده که پس از تقسیم به حساب اعضا منظور شده و سهم اعضای خروجی نیز پرداخت خواهد شد. بنابراین بازنشستگان عضو موسسه باید حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را جهت واریز سود در مراحل بعدی فعال نگه دارند.

همچنین فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به پورتال وزارت آموزش و پرورش در حین مشاهده فیش حقوقی خود با کلیک بر روی لینک «صورت وضعیت اعضاء موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان» وارد سایت مؤسسه شده و از وضعیت موجودی خود نزد مؤسسه به صورت لحظه‌ای مطلع شوند.

همچنین به منظور اطلاع‌رسانی گسترده به تمام فرهنگیان و عدم هر گونه محدودیت برای دسترسی آن بزرگوران به صورت وضعیت خود این امکان از طریق تلفن گویا نیز فراهم شده است و فرهنگیان می‌توانند با شماره‌های ٢٢٢۵۵٢١٢- ٢٢٢٧۵۵٣۴- ۰۲۱ به صورت وضعیت به روز شده خود دست یابند.

کد خبر : ۲۷۶۲۱۱