خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین وضعیت کشتی حامل کمک‌های انسان‌دوستانه هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۶۱۱

جلسه شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر صبح امروز به ریاست علی اصغر احمدی، دبیرکل جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه صبح امروز شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر موضوعات مهمی از جمله آخرین وضعیت کشتی نجات حامل کمک‌های انسان‌دوستانه هلال‌احمر ایران به یمن از طریق برقراری ارتباط تلفنی با دکتر احمدی، سرپرست تیم امدادی و درمانی اعزامی به کشور یمن بررسی شد و در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی از یک مجرای مشخص‌ به منظور انعکاس اخبار فوری، دقیق و کارشناسی، تاکید شد.

همچنین بحث درمورد آیین نامه همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌های جمعیت، ازدیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد از طریق اداره‌کل هماهنگی مجامع امور استان‌ها پیگیری و آئین‌نامه پیشنهادی ارائه شود.

علی‌اصغر احمدی در این جلسه با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط‌‌عمومی،گفت: روابط‌عمومی، زبان گویای هر سازمانی است.

وی با تاکید بر ضرورت حرفه‌ای شدن روابط عمومی‌ها در جمعیت هلال‌احمر، افزود: حتی اگر در استان‌ها امدادگر یا داوطلبی مسئولیت روابط‌عمومی‌ها را برعهده دارند، باید بر اصول کار و فعالیت در روابط‌عمومی اشراف کامل داشته باشند.

در این جلسه همچنین از خدمات علی‌اکبر غیرتی در اداره‌کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، تقدیر و حکم مشاور دبیرکل، به وی اعطا شد.

علی‌اکبر غیرتی در این زمینه ضمن آرزوی توفیق برای حسین کتابدار به‌عنوان مدیرکل جدیدبازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت از همه همکاران ستادی و استان‌های جمعیت به پاس همکاری صمیمانه در زمان مدیریت خود تشکر کرد.

کتابدار مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت جمعیت هلال‌احمر هم با تشکر از اعتماد دکتر ضیائی به وی، گفت: همانطور که دبیرکل هم تاکید داشتند، انتظارها از این اداره‌کل داشتن عملکردی فرابخشی است و لذا سعی خواهیم کرد با کمک همه مدیران و کارکنان خدوم جمعیت هلال‌احمر، در تعالی هر چه بیشتر این نهاد مردمی گام‌های موثری برداشته شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز