خبرگزاری کار ایران

ساخت تعدادی ‌مسجد و حسینیه در مناطق محروم مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۶۱۵

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تأسیس و تکمیل چند مسجد و حسینیه در مناطق روستایی و کم‌تر برخوردار استان مازندران اقدام می‌کند.

به گزارش ایلنا از بنیاد برکت، این بنیاد هم اکنون در حال تکمیل و ساخت دو مسجد در روستاهای ممشی و درمزار از توابع شهرستان های سوادکوه و نکا است.

بنیاد برکت برای ساخت این دو مسجد، سه میلیارد و 200 میلیون ریال تأمین اعتبار کرده که تاکنون حدود 50 درصد آن هزینه شده است.در همین حال برنامه ساخت سومین مسجد در روستای توکله از توابع تنکابن با هزینه 500 میلیون ریال به مجری ابلاغ شده است.

بر پایه این گزارش ، این بنیاد اجتماعی و اقتصادی، ساخت حسینیه ای در روستای ورکلا از توابع ساری را نیز در دست اجرا دارد که تاکنون 60 درصد پیشرفت کرده است.همچنین ساخت دو حسینیه دیگر در روستاهای منگل و چهارتیکه از توابع شهرستان های سوادکوه و ساری با اعتبار 700 میلیون ریال به مجری ابلاغ شده است.

بنیاد برکت پیش از این نیز حسینیه ای را در روستای حاجی کلا از توابع جویبار با هزینه ی دو میلیارد ریال تکمیل و افتتاح کرده بود.

این بنیاد تاکنون قراردادهایی را برای ساخت 300 مسجد در مناطق روستایی کشور منعقد کرده که از این تعداد 155 مسجد به بهره برداری رسیده است.

بنیاد برکت در سال 86 زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شد تا علاوه بر توان مندسازی اقتصادی مناطق محروم، خدمات زیربنایی دیگری به این مناطق ارایه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز