خبرگزاری کار ایران

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خبر داد:

ثبت نام متقاضیان اعزام به عتبات در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۳۹۴

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تمام متقاضیان زائر در ماه رمضان به عتبات اعزام می‌شوند و ثبت نام آن‌ها قطعی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی، افزود: این متقاضیان در گروه‌های ۱۳ یا ۲۲ نفره به عتبات اعزام می‌شوند. ضمن اینکه قیمت‌ها تا ۱۵ درصد در این دوره کاهش خواهد یافت.

وی از حذف برنامه پیش ثبت نام عتبات عالیات در زمان جدید خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه ریزی قبلی اعزام‌های زایران تا ۲۵ خرداد ماه بوده است اما این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: براساس برنامه ریزی قبلی در هر دوره برای اعزام دوره بعدی پیش ثبت نام انجام می‌گرفت که در این دوره به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، برنامه پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات را حذف کردیم و تمام متقاضیان اعزام در رمضان به عتبات اعزام می‌شوند.

نظافتی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زایران علاقه‌مند هستند که در ماه رمضان زیارت عتبات عالیات را درک کنند، از این رو به گونه‌ای برنامه ریزی کرده‌ایم که زایران بتوانند براساس موقعیت خود بسته‌های پیشنهادی ۱۳ یا ۲۲ روزه را در این مدت انتخاب کنند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت گفت: کسانی که به عتبات اعزام می‌شوند اگر در قالب ۱۳روزه اعزام شوند، ۱۰ روز را در عتبات روزه می‌گیرند و اگر در قالب ۲۲ روزه اعزام شوند، ۱۰ روز در کربلا و ۱۰ روز را در نجف اشرف خواهند بود. همچنین برنامه‌ها در گروه ۲۲ روزه به گونه‌ای تنظیم می‌شود که زایران، لیالی را در نجف اشرف و یا کربلای معلی خواهند بود.

وی ادامه داد: به زودی بسته‌های پیشنهادی و قیمت‌های جدید از طریق سازمان حج وزیارت نیز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نظافتی خاطر نشان کرد: بیشتر اعزام‌های این دوره به صورت زمینی صورت می‌گیرد و تنها دو ایستگاه پروازی تهران و مشهد را خواهیم داشت که استان‌های سمنان، قزوین، همدان، قم، تهران، مرکزی، کرج و کاشان از فرودگاه امام خمینی (ره) و سایر استان‌های همجوار خراسان رضوی از مشهد اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز