خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت خبر داد:

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در ۶ شهر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۹۰۵

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو درباره اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک گفت: نتایج این پایلوت تا پایان سال ارزیابی و آنالیز خواهد شد و بر اساس تصمیمی که مشترکاً در سطح وزارت بهداشت انجام می‌شود اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ رسول دیناروند درباره اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک یکی از برنامه‌های بزرگ وزارت بهداشت است که در سال ۹۳ به صورت آزمایشی و پایلوت در سه شهر انجام شد.

وی گفت: این طرح در سال گذشته و به صورت آزمایشی در سه شهر ساوه، پاوه و جهرم انجام شد که در سالجاری نیز سه شهر به این طرح اضافه خواهد شد که در مازندران شهر بابلسر، در استان فارس شهر استهبان و در استان خراسان رضوی نیز به احتمال زیاد شهرستان چناران می‌باشد.

 دیناروند اظهار داشت: نتایج این پایلوت تا پایان سال ارزیابی و آنالیز خواهد شد و بر اساس تصمیمی که مشترکا در سطح وزارت بهداشت انجام می‌شود اعلام می‌شود.

رئیس سازمان غذا و دارو خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نسخه نویسی الکترونیک را سازمان غذا و دارو پیگیری می‌کند ولی واقعیت این است که اجرای این طرح برای بیمه‌ها، حوزه درمان وزارت بهداشت و حوزه آی تی وزارت بهداشت نیز مهم است یعنی ان‌ها نیز از این طرح بهره‌مند خواهند شد بنابراین به صورت جمعی تصمیم گیری خواهد شد که این طرح در کدام یک از این شهر‌ها کشوری شود.

 دیناروند اظهار امیدواری کرد طرح نسخه نویسی الکترونیک در یک برنامه ۴ یا ۵ ساله در کل کشور استقرار یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز