خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

انتقاد سرخو از بی‌سر و سامانی شورایاری‌های محلات

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۶۸۰

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران با انتقاد از تاخیر در فعالیت شورایاران در دوره جدید، از بی‌‌سرو سامانی شورایاری‌ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو عضو شورای شهر تهران در یکصدو پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر با تذکر به شهردار تهران اظهار کرد: قطعه زمینی واقع در خیابان پیروزی به مساحت ۲ هزار و ۵۲۸ متر مربع با کاربری مسکونی به عنوان بودجه غیرنقدی به شرکت مترو تحویل داده شده و قرار است، مجتمع ایستگاهی مترو در این منطقه احداث شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه قرار بود، ۱۶ میلیارد تومان بودجه به حساب مترو واریز شود و در اینجا این سوال وجود دارد که آیا این رقم واریز شده یا خیر؟

وی با بیان اینکه باید مشخص شود که علت تاخیر در اجرای این پروژه چیست، بیان کرد: دستور نقشه این مجتمع ایستگاهی مترو توسط شهردار منطقه ۱۳ صادر شده و قرار است، این مجتمع در ۴۶ واحد تجاری و ۲۲ واحد اداری در مساحت ۱۱ هزار مترمربع ساخته شود.

سرخو ادامه داد: شهردار تهران باید علت تاخیر در این پروژه را توضیح دهد و بگوید سرنوشت این زمین چه شده و اینکه آیا این زمین به شرکت مترو واگذار شده یا خیر؟

این عضو شورای شهر تهران در تذکر دوم خود به بی‌سر و سامان بودن شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: هنوز پس از گذشت حدود سه ماه شورایاری‌ها سر و سامان نگرفته‌اند و هنوز سرای محله در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به برگزاری انتخابات باشکوه شورایاری‌ها و اینکه اعضای شورا ساعت‌ها بر سر صلاحیت افراد وقت گذاشتند، مقدمات لازم برای فعالیت شورایاری‌ها هر چه سریع‌تر فراهم شود.

سرخو همچنین به فعالیت هیات امنا در محلات اشاره کرد و گفت: این کار از نظر شکلی مشکل دارد و امیدوارم مصوبه شورا در این خصوص بازنگری و اصلاح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز