خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی:

تلاش می‌کنیم تا کاهش تلفات جاده‌ای محقق شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۹۶۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا کاهش تلفات جاده ای را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار تقی‌مهری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به عنوان تکلیف، فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است که امید است قدردان آن باشیم.

وی افزود: در راستای اجرای فرامین رهبری و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی در پلیس راهنمایی و رانندگی در تلاش هستیم تا بر آنچه که هدف اصلی ناجاست نائل آییم و کاهش تلفات جاده‌ای را محقق کنیم.

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی شاهد کاهش تلفات جاده‌ای بودیم که نتیجه آن در ‌آمار مشخص است.

سردار مهری تاکید کرد: مولفه‌های راهنمایی و رانندگی، اجرای قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، توسعه فناوری‌های جدید در کنترل ترافیک، پیگیری ایمنی حمل و نقل مسافربری و باربری، پیگیری ایمن‌سازی جاده‌ها، تعامل و هماهنگی در جهت افزایش سرعت امداد و نجات، ارتقا سطح دانش و افزایش اطلاعات نیروی انسانی است که موجب تعالی رفتار و سرعت عمل در ماموریت‌ها خواهد شد.

وی در موردادامه داد: برای تحقق این موضوع دست نیاز به سوی دولتمردان و همه دستگاه‌ها دراز می‌کنیم و امیدواریم که همه کسانی که در این موضوع توان کمک دارند به ما کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز