خبرگزاری کار ایران

جزایری:

دستگاه‌ها، شأن و منزلت سرباز را پاس نمی‌دارند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۳۳

معاون امور فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: دستگاه‌های ما چه کشوری و چه لشکری آن طور که باید شأن و منزلت سرباز و سربازی را پاس نمی‌دارند و این یک نقص است که باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمود جزایری در هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) (جوان سرباز) نیروهای مسلح گفت: مهمترین شاخص‌های حضرت علی اکبر(ع) امام‌شناسی و ولایت پذیری وی بود. حضرت علی اکبر(ع) تشخیص می‌داد که در چه زمانی، چه عملی انجام دهد.

وی افزود: جوانان ما به آن بزرگ تاسی می‌جویند و جا دارد، ملت و امت ما بیشتر از این، قدر این بزرگواران را بدانند.

جزایری با تاکیدبراینکه جوانان ما همواره در مقاطع مختلف گره‌گشا بوده‌اند، افزود: جوانان انقلاب اسلامی‌، مردان بزرگ روزهای سخت هستند. چه کسی است که تاثیر سربازان ما را در مقاطع مختلف انقلاب به خصوص جنگ تحمیلی نداند؟

وی تاکید کرد: اگر سربازان ما نبودند، جنگ به صورت دیگری رقم زده می‌شد. از آن روز تا به امروز سربازان در بازسازی‌های خرابی‌های جنگ، ارتقا سطح علمی کشور، شرایط ویژه امروز و دیگر مسائل حضور موثر داشته‌اند و سنگربانان واقعی کشور و ملت ما جوانان سرباز هستند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: حقیقت این است که رژیم سلطه و ابرقدرتها با انقلاب اسلامی چالش دارند و انقلاب را بر نمی‌تابند، لذا با آن دشمنی می‌کنند و به دنبال نابودی انقلاب هستند؛ اینجا است که مرز حق و باطل از هم جدا می‌شود.

وی افزود: در این شرایط باید در همه عرصه‌ها مقتدر باشیم، شما می‌بینید که مسئولان کشورهای بیگانه و سلطه‌گر به طور علنی کشور ما را تهدید نظامی می‌کنند، در چنین شرایطی چه چاره‌ای جز به وجود آوردن نیروهای نظامی نخبه و مقتدر داریم.

جزایری خاطرنشان کرد: در نیروهای مسلح سرباز نقش اساسی دارد، ما باید قوی باشیم و بدانیم جوانان نقش ویژه‌ای در این باره دارند.

وی تصریح کرد: دستگاههای ما چه کشوری و چه لشکری آن طور که باید شأن  و منزلت سرباز و سربازی را پاس نمی‌دانند و این یک نقص است که باید رفع شود.

جزایری گفت: مقام معظم رهبری در سنوات گذشته و در دیدارهای اخیر چندین بار درباره ارتقای شان و جایگاه سرباز و سربازی خطاب به نیروهای مسلح و سایر دستگاهها هشدار داده‌اند، خوشبختانه در ستاد کل نیروهای مسلح کمیته مناسبی در این باره تشکیل شده و فعالیتهایی انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که شاهد ارتقای وضعیت کنونی سربازی در جمهوری اسلامی باشیم و شان و منزلت سرباز آن طور که خدای متعال می‌خواهد، حفظ شود.

به گفته وی جشنواره جوان سرباز امروز به عنوان یک مراسم جا افتاده و فرصتی است که از رزمندگان، سربازان و خانواده شهدا و جانبازان قدردانی کنیم

جزایری افزود: این جشنواره فرصتی است که فراهم آمده و امیدواریم مسئولان امر در سازمان‌ها و نیروها هر سال بهتر از سال گذشته این جشنواره را برگزار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز