خبرگزاری کار ایران

باز داشت 3 قاچاقچی با 25 کیلوگرم مواد مخدر در جنت آباد شمالی

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۷۲۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صبح امروز ضمن اشاره به دستگیری سه توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی، گفت:" در بازرسی از 2 مخفیگاه متهمان بیش از 25 کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگیری سه توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی، گفت: در بازرسی از 2 مخفیگاه متهمان بیش از 25 کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:" در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه دوم این پلیس مشخص شد که سه قاچاقچی حرفه ای در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی فعالیت گسترده ای دارند و طی ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور اقدام به خرید و انبار مقادیر قابل ملاحظه ای مواد مخدر کرده اند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این متهمان در محدوده جنت آباد، دارای 2 مخفیگاه هستند که مواد مخدر را در انجا پنهان می کنند.

بنابرگزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بخشنده، عنوان داشت: در ادامه آدرس 2 مخفیگاه متهمان واقع در خیابان های  ایرانشهر و شقایق، شناسایی شده و تحت نظارت و کنترل شبانه روزی ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته متهمان برای توزیع و توزین مواد مخدر مذکور به مخفیگاه های خود مراجعه کردند که این فرصت به دست ماموران افتاد تا هر سه نفر را بازداشت کنند و این اقدام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نتیجه داد و هر سه متهم در مخفیگاه هایشان بازداشت شدند.

سرهنگ بخشنده اظهار داشت:در بازرسی از مخفیگاه شماره یک متهمان 23 کیلو تریاک و از مخفیگاه دوم نیز 800 گرم هروئین و 1 کیلو و 970 گرم تریاک، سه دستگاه ترازو و مبلغ هفت میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان داشت: هر سه متهم به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شدند و طی بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز