خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه:

ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی تا پایان تیر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۸۱

معاون آموزش متوسطه و رئیس ستاد پروژه مهر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌ اولی‌ها تا پایان تیرماه ادامه دارد، گفت: اولیای محترم می توانند‌ مشکلات ثبت نام فرزندان خود را به ستاد ثبت‌نام گزارش دهند.

به گزارش ایلنا، علی زرافشان گفت:ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی تا پایان تیر ادامه دارد و ثبت‌نام سایردانش‌آموزان پس از پایان امتحانات و دریافت کارنامه آغاز می‌شود.

زرافشان در پاسخ به این پرسش که برخی از خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندشان در کلاس اول به مدرسه نزدیک محل زندگی خود مراجعه کرده‌اند، اما مدیر مدرسه از آنها به دلیل اینکه در محدوده مدرسه تعریف نشده‌اند، ثبت‌نام نکرده است، گفت: مدارسی که در نقطه مرز میان دو منطقه آموزش‌وپرورش قرار دارند با توجه به توافق دو منطقه آموزش و پرورش یک محدوده جغرافیایی برای آنها تعریف می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش و رئیس ستاد پروژه مهر بیان کرد:‌ والدینی که با این مشکل مواجه شده‌اند به ستاد ثبت‌نام منطقه آموزش و پرورش خود مراجعه کنند تا مشکل حل شود.

زرافشان در پاسخ به این پرسش که ثبت‌نام سایر دانش‌آموزان از چه زمانی آغاز می‌شود، عنوان کرد: سایر دانش‌آموزان پس از پایان امتحانات و دریافت کارنامه باید برای ثبت‌نام مراجعه کنند که تا پایان تیر ماه فرصت دارند. از خانواده‌ها تقاضا داریم که ثبت‌نام فرزندان خود را به تأخیر نیندازند، چراکه کلاس‌بندی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی بر اساس تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مدارس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته 12میلیون و 50۰ هزار دانش‌آموز در مدارس کشور ثبت‌نام  کردند که حدود 12 میلیون از این دانش‌آموزان در فرصت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام و 500 هزار نفر با تأخیر ثبت‌نام کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز